dinsdag 24 januari 2012

zwart/rode quilt

Ik ben gisteravond begonnen met de zwart/rode quilt.
De blokken zijn 6 inch.
De eerste 8 blokken zijn klaar, het moeten er ongeveer 100 worden dus ben nog wel even bezig.
Wie weet een adres waar je tijd kunt kopen, ik kom een aantal uren te kort per dag.
Vanmorgen eerst maar een paar uurtjes quilten aan Yolanda haar quilt, wilde hem vorige week af hebben maar de rand is toch iets bewerkelijker dan ik dacht.
Moet nog 2 kanten en dan is hij af.
Mijn mannetje heeft middag dienst dus heb tot vanavond 10 uur om me uit te leven achter de naaimachine.

Het is nu bijna half 3 en heb inmiddels 16 blokken af.


Als ik eenmaal achter de naaimachine duik gaat de tijd veel te snel.
Nu maar even tijd maken om huisvrouw te spelen.

6 opmerkingen:

  1. Tijd... 24 uur is vaak te weinig voor een dag.. dat gevoel ken ik. De blokken zijn mooi en de kleurstelling schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is erg mooi, de kleuren zijn prachtig in balans, groet Warna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om je rood zwarte stofjes zo te verwerken.
    Mooie quilt!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel mooi uit!
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ria,
    Je gaat als een speer, lekker hé.
    Volgende week zijn we in Drente, dus halverwege......stel dat het je lukt om mijn quilt af te hebben..... je hebt me mobiele nummer....dan rijden we even naar je toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge, wat ga je snel...
    Deze wordt ook weer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen