donderdag 12 januari 2012

Quilt Yolanda

Het is mij gelukt mijn 2e dag dat ik niet aan mijn huisjes verslaving werk.
Ben druk bezig met de quilt van Yolanda om die door te quilten.
Wil hem eigenlijk deze week af hebben, ( maar de dagen gaan weer zo snel) zal wel volgende week worden.
Wat is quilten toch een heerlijk werk.
Mijn thee doosje zit al weer gevuld met een aantal voorbereide huisjes, dus als ik afkik verschijnselen krijg kan ik direkt weer aan de slag.
De foto is een beetje onduidelijk ,
Zag op een blog het idee van een thee doos van de Action om de onderdelen in te doen.
Dus heb er maar even 1,79 euro tegen aan gegooid en er 1 opgehaald.
De huisjes liggen nu rustig te wachten tot ik er weer van mezelf aan mag werken.
Maar wil eerst deze quilt van Yolanda afhebben.

1 opmerking:

  1. wooeeeiii, had ik nu maar niet gekeken, *M*O*O*I*........

    Daar wordt je even stil van......kind wat kan jij prachtig quilten.

    En wat verheug ik me er op om hem/haar straks in "onze" nieuwe kamer te hangen.
    Jippie, ben zo blij als een klein kind....

    BeantwoordenVerwijderen