maandag 30 januari 2012

Quilt Yolanda

Hij is af de quilt van Yolanda.
De rand was toch iets meer werk dan dat ik gedacht had.
Op de foto is het quiltwerk niet zo goed te zien dus ook maar een foto van de achter kant.

Ik kan nog even van de quilt genieten voor dat ze hem deze week op komt halen.
Op dit moment heb ik even geen quilt werk onder handen ( schiet helemaal in de stress).
Wat moet ik nu wel doen.
Ik ga nu maar weer met de Zwart/Rode quilt verder en de huisjes loop vreselijk achter met de huisjes.

7 opmerkingen:

  1. En allemaal met de hand, joh? Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Heel erg mooi gequilt.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is erg mooi geworden! Nog eventjes geduld dan mag je met de mijne aan de gang. Zwart/rood ... de grote of de kleine huizen, keus zat om mee aan het werk te gaan tot het zover is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ria subliem,wat geweldig mooi doe jij dat . Ik kom eerdags met Jitty mee ik heb ook een quilt die ik door jou wil laten quilten maar ik neem nog wel contact met je.

    Groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je heel erg mooi gedaan.
    Nu kun je met een goed gevoel met iets anders beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen