maandag 17 oktober 2016

169 blokjes en er even tussen uit.

Ze zijn klaar de 169 blokjes van mijn Dear Jane :-)
De laatste rij:-)
Nu zitten alle blokken aan elkaar, vind het zelf een plaatje :-)
Nu de punten van de randen voorbereiden.
Als ik nu elke dag een punt ga maken, moet mijn DJ toch over 2 maand klaar zijn om te quilten ;-)

Zaterdag ochten vertrokken naar Rijpwetering, waar we een nachtje bij Karen http://bedbreakfastenquilts.blogspot.nl/ in haar B&B zouden doorbrengen.
Ik mocht een quilt voor Karen doorquilten :-)
En daar hangt hij dan in haar mooie ruimte waar ze haar quiltcafe  en haar quilt retreat  http://www.dutchquiltretreat.nl/ houd.
Wat een bezige bij is Karen, ze heeft me heel veel werk laten zien waar ze mee bezig is, nou ik heb weer inspiratie voor de komende tijd :-)
Zaterdagmiddag even naar Katwijk aan Zee, ik hou van de zee, jammer genoeg was het bewolkt,maar dat mag de pret niet drukken.
Na een nacht heerlijk te hebben geslapen en genoten van een lekker ontbijt (had het gevoel of ik al dagen weg was zo heerlijk ontspannen) weer richting huis.
Van uit Rijpwetering vertrokken naar Volendam.
Ik was hier eens geweest toen ik nog op de lagereschool zat (heeeel lang geleden dus haha ) mijn mannetje was er nog nooit geweest.
Dus even samen de toerist uit gehangen.

Maar na zo'n weekendje weg kun je er weer helemaal tegen aan.

Ook ben ik nog een haakwerkje begonnen.

Een lekkere warme omslag doek in de graniet steek, een mooi werkje voor sávonds bij de tv, je hoeft hier niet echt bij nadenken.

Nou hup naar mijn hobbykamer en punten tekenen, wil mijn DJ nu toch snel afmaken, ben er inmiddels veel te lang mee bezig, en wil weer een lekker quiltwerkje hebben :-)

Groetjes Ria

9 opmerkingen:

  1. Wat ga je hard met jouw Dear Jane Ria, jou kennende lukt het je niet maar één punt per dag te maken,...dat worden er vast meer..hihi.
    Wat een heerlijk uitje had je dit weekend. Leuk toch toerist in eigen land te zijn.
    groetjes, Connyy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een reclame; fijn dat jullie zo genoten hebben. En nu aan de Jane!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Ria, het is een prachtige DJ en met de punten komt het vast goed. Die mandjes quilt van Karen is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ria, wat wordt je Jane mooi. Ik snap niet dat ie zo lang in de kast heeft gelegen.
    Nu op naar de punten.....
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja quiltdip van 1,5 jaar maar de dip is helemaal over :-)

      Verwijderen
  5. Ik ben blij dat de quiltdip over is en je Dear Jane wordt ook zo mooi. Zo fijn dat je bij Karen bent geweest en genoten hebt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees je blog voor het eerst en wil even vertellen dat je overhemdenquilt heel mooi is en een fijne herinnering zo.
    Christine, quiltminizusje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen