maandag 10 oktober 2016

Vanmorgen naar de Bee, we hebben sinds vandaag een nieuwe lokatie in het dorpshuis in Leek.
En wat neem je mee :-)

Mijn trommeltje van mijn oma .

Hier passen precies mijn Dear Jane blokjes in.
Vandaag mijn laatste blokje genaaid van het midden stuk, nu aan elkaar zetten.

Natuurlijk de Dear Jane mee en de overhemden quilt.

Nu wat foto's van de werkstukken waar de andere dames van de bee mee bezig zijn.
Er werd echt heel hard gewerkt vanmorgen en natuurlijk veel gekletst.
Het was weer een fijne ochtend waar ik weer heel veel inspiratie heb opgedaan.
Nu de laatste rand van mijn DJ aanelkaar zetten en dan mag ik met de punten van de rand beginnen.

Groetjes Ria

12 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er gezellig uit allemaal Ria. Ik ga mijn best doen er volgende keer ook weer bij te zijn. Wat een prachtige werkstukken komen er weer langs. En jij vast succes met jouw Jane punten. Die zijn ook een echte uitdaging.
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. jazeker :-) en het quilten blijf ik toch echt het mooiste werk vinden.

      Verwijderen
  3. Wat gezellig toch hé, een BEE!
    Leuke projecten zie ik voorbij komen.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig! wat worden er toch prachtige dingen gemaakt,...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ria, goed weer van je te lezen en te horen, fijn! en het koffertje van je oma, zoiets spreekt mij wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gezellig uit Ria !

    Gr Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gezellig die bee's, leuke projecten komen langs.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gezellig die bee's, leuke projecten komen langs.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bezige bijtjes en wat een mooie werken, waarmee ieder bezig is. En jij schiet ook al lekker op. Straks mag je weer QUILTEN. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, je Dear Jane, Ik vond het ook zo leuk om hem te maken! En leuk al die verschillende werkstukken!

    BeantwoordenVerwijderen