maandag 23 maart 2015

TIJD

Wie heeft er nog wat tijd in de kast liggen en doet er niets mee ?
Ik zou het heel goed kunnen gebruiken, kom ernstig tijd te kort.
De dagen zijn voor mij gewoon veeeeellll te kort.
Ook al begin ik s'morgens al om half 7 en ga door tot een uurtje of half 10 sávonds kom nog te kort.
De afgelopen week heb ik niet zoveel gequilt, maar ben nu met de rand begonnen van de sterrenquilt denk nog dag of 2 dan is die wel af.
Deze week heb ik meer zitten haken met de Cal 2015.
Hij was bij mij blijven liggen, het middenstuk trok scheef en dat stond me echt niet aan.
Deze week de stoute schoenen maar aangetrokken en de boel tot het middenstuk uitgehaald, en opnieuw begonnen, mu heb ik zo af en toe een stokjes rand de andere kant op gehaakt en nu is hij helemaal naar mijn zin.
Op de foto is het blauw iets feller dan in werkelijkheid.
Ik ben nu weer helemaal bij, wilde er eerst een kussen van gaan maken maar ga toch maar even door ik vind het echt een heerlijk werkje.

Afgelopen vrijdag was mijn dochter bij me ze is inmiddels 20 weken zwanger en ze vroeg of ik een baby denken voor haar wilde breien.
Direct naar de winkel om garen te halen, en ook maar direct begonnen.
Nou jullie zien de kleur :-) we krijgen er in augustus een kleindochter bij.
Ik was heel erg blij met dit nieuws omdat ik zelf nog een oma heb van 93 dus in augustus hoop ik dat onze familie uit 5 generaties vrouwen bestaat.
Dit is de foto van de 4 generaties gemaakt op de trouwdag van mijn zoon 2,5 jaar terug.
Oma woont nog steeds op zich zelf en kookt haar eigen potje nog en heeft nog een behoorlijke tuin die ze nog onderhoud, ze staat sinds kort ingeschreven om te gaan wonen met leeftijdsgenoten :-) leek haar nu toch wel leuk.
Dus als alles goed gaat komt er in augustus een nieuwe foto met z'n vijven.
En wat ga ik deze week doen?
Morgen verder met de Fhebe quilt en natuurlijk de sterren quilt afmaken, ow ja en er moeten ook nog blokken voorbereid worden van mijn Dear Jane, dit is vorige week blijven liggen.
Dus als er nog iemand tijd heeft liggen je weet waar je het bezorgen mag :-)

Quiltgroetjes Ria

7 opmerkingen:

  1. Daar heb ik ook al last van. Meer ideeën dan tijd. .Wat een leuke projecten maak je toch. Veel quilthaakbreiplezier
    gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor Ria, en de Phebe ook, neem je hem mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bekend verhaal........TIJD!!!! Wat een leukw foto van 4 generaties, nu in aug. met 5 geweldig. Succes met je quilt en haak projecten. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sterren quilt Ria.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige sterren-quilt, maar jammer, ik heb ook geen tijd over. Wat een krasse oma heb je nog! Gefeliciteerd met de komst van je kleindochter, dat worden nog spannende weken, de komende tijd!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen