maandag 15 september 2014

Dear Jane

Wat gaat de tijd toch snel, zei ik in mijn laatste berichtje dat ik niet zo lang zou wachten met mijn volgende berichtje :-( is het toch weer 6 maand geleden pff.

Maar goed daar ben ik weer, heb echt wel iets gedaan de afgelopen maanden.


Rij 9 van de Dear Jane is inmiddels ook af.


En inmiddels ook aan de rest van de quilt gezet.
Nu maar weer verder met het voorbereiden van de volgende blokken.

Ook heb ik blok 6 van de Home Sweet Home klaar, Heb de 6 blokken nu maar aan elkaar gezet zodat het al echt een op een quilt gaat lijken.


Van mij moeder kreeg ik een oud beddenkleed, wilde het patroon Winding Ways al heel lang gaan maken, dus dacht dat moet maar van dit oud beddenkleed.
En het was een heerlijk hand werkje voor in de vakantie.



Inmiddels zitten er 9 blokken aan elkaar, heb al heel wat blokken gesneden zodat als ik eens niet weet wat ik moet doen het zo kan pakken.

Ik hoop dat het nu niet zo lang gaat duren voor ik weer een blogje schrijf.

Quiltgroetjes Ria

6 opmerkingen:

  1. Ik hoop ook dat je hier weer regelmatig opduikt, je hebt altijd genoeg te vertellen en te laten zien. Tot maandag op de bee! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Ria, die home sweet home ook, zal ik dan toch ook maar......ik heb het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat je weer even iets laat zien waar je mee bezig bent. Het ziet er allemaal prachtig uit. Succes met het vervolg. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Ria, wat een mooie home sweet home blok! Wat gezellig om bij de bee van Conny en jou mee te doen! Tot de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ria, heel benieuwd ben ik naar de vorderingen van jouw Home Sweet Home, DJ en Winding Ways,

    BeantwoordenVerwijderen