maandag 12 december 2016

speldenkussen ruil

Afgelopen zaterdag was de bedoeling om een foto op je blog te zetten van de gekregen speldenkussen, Maar helemaal vergeten :-(
Wilde het zondag doen, ja toen was het zoeken naar mijn adapter om foto's van mijn camera naar de pc te zetten.
Zoeken zoeken kon het niet vinden, en toen vanmorgen ineens ging er een lichtje branden, had ik die niet een paar weken terug mee genomen naar het ziekenhuis?? ja hoor in mijn tas, dus gelukkig 2 dagen te laat:-)  hier is die dan, de speldenkussen die ik heb gekregen van Irene de Rooy :-)
De spelden kussen die ik heb gemaakt voor Mieke.
Nu snel mijn spulletjes bij elkaar zoeken ga zo naar de Bee die we eens per maand hebben.
WORDT VERVOLGD

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk allebei de speldenkussens.
    Gezellige bee en een fijne week.
    Groetjes Marja
    🎄🎄🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei geweldig! Leuk die van jou vanmorgen in het echt gezien te hebben bij de bee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Ria, doe je ook mee met de volgende ruil?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi speldenkussentje heb je gemaakt. Ik vind het knap, mijn cathedral windows blokje wordt niet zo mooi. Best lastige techniek. Nog de beste wensen voor het Nieuwe Jaar!

    BeantwoordenVerwijderen