maandag 11 mei 2015

Daar ben ik weer :-)

Zat even in een blog dipje de laatste weken :-( maar ben er weer.
Donderdag 30 april was het dan eindelijk zover, ik kreeg een spuit (epidurale blokkade) in mijn rug.
Ik zag er best tegen aan ooit eens een ruggeprik gehad dis mislukte, maar dit viel gelukkig erg mee.
De vrijdagmorgen toen ik wakker werd voelde mijn rug stuk beter, normaal als ik wakker wordt weet ik niet meer hoe ik moet liggen, maar dat was nu niet zo :-)
Mijn rug voelde heel anders, dus helemaal blij.
Ik kan weer beter lopen, loop weer 20 min met de hondjes in een flink tempo, heerlijk is dat na bijna 6 maand niet normaal kunnen lopen.
Mijn rug is echt een stuk beter geworden, maar het duurt 6 tot 8 weken voor het goede resultaat.
Moet nog erg oppassen dat ik niet teveel ga doen ja ik ken mezelf wil weer alles gaan doen en dat gaat echt nog niet.
Misschien wil ik gewoon ook veel te snel nu :-( maar ben al heel blij dat ik stuk minder pijn heb.

Ga even pronken met ander mans veren:-)
Ben begonnen met de quilt van Sylvia http://mijnquilts-en-meer.blogspot.nl/
Wat kan Sylvia superrrrr mooi appliqueren pfff dan is mijn applicatie werk toch echt prutswerk hoor als ik haar werk zie :-)
Ga deze week weer heerlijk verder met het doorquilten.
De afgelopen weken was ik druk met het klaar maken van de kussen voor mijn zus die vandaag jarig is.
En een stola die ik voor Moederdag voor mijn moeder haakte.
 
Ook ben ik weer helemaal bij Met de Cal2015 van Tertia http://terraysleven.blogspot.nl/

Haken heeeeelllllll erg verslavend :-)
En wat ga ik nu doen ?
Heerlijk buiten zitten en genieten van het mooie weer, en verder met mijn buiten freubel werkje:-)
Groetjes Ria.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat de spuit een goed resultaat geeft, inderdaad doe niet teveel. Je haakwerk is heel mooi, ben nog met het gekruisde randje bezig. De quilt an Sylvia is heel mooi evenzo je stola. Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om te lezen dat de prik nu al zo'n goed effect heeft. maar nog even inhouden hoor, lekker quilten enzo. Je hebt weer een hoop moois afgekregen! groetjes en tot maandag, Conny

    BeantwoordenVerwijderen