woensdag 23 januari 2013

Jippy ben ontslagen.


Ja normaal ben je natuurlijk niet zo blij met ontslag, maar ikke wel hoor.
Afgelopen maandag op controle bij de orthopeeth, en heb mijn ontslag gekregen.
Hoef niet weer te komen, de pijn die ik de afgelopen 2,5 jaar had is weg Jippy.
De wond is nagenoeg dicht (nog een korstje) en ziet er goed uit.
Wat wil een mens nog meer, nu weer rustig aan met mijn normale leven beginnen.
Dus minder tijd weer voor mijn hobby.

Deze week toch weer 7 mandjes gemaakt.


Het blijft een heerlijk werkje.

Ook heb ik weer 4 blokken van de Dear Jane gemaakt.





Nog 13 blokken en dan heb ik de helft van de blokken klaar, de randen niet meegerekend.
Er zit dus schot in.

Nu maar eens kijken wat ik de komende week allemaal aan mijn hobby kan doen, het andere werk (huishouden) roept ook weer .

18 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor je dat je dit nu kunt afsluiten.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je geen pijn meer hebt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige blokjes zowel de mandjes als de DJ-blokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je ontslag :-) mandjes en Dear Jane blokjes...allemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat alles nu zo goed gaat. Je hebt er lang voor moeten vechten. Dus geniet ervan.

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The Basket and the Dear Jane Blocks are very beautiful.

    Greetings, Manuela.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig dat je ontslagen bent!! ;)
    Altijd fijn als deze dingen de goede kant op gaan....!
    Heel veel plezier met je prachtige mandjes en wat een super-leuke DJ-blokjes..; die van mij begint ook spontaan te roepen uit haar mandje...
    (Nee, Janie, nog even geen tijd....!)
    Geniet van je herstel en je quilt-tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige DJ blokken en super mandjes,..
    Gefeliciteerd met je ontslag!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je geen pijn meer hebt!! Mooie mandjes enn DJ-blokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, zo'n ontslag wil iedereen, gelukkig ben je van de pijn af.
    Mooie mandjes heb je gemaakt en je sjaantjes blokjes zien er ook super uit ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn voor je dat je ontslag hebt gekregen en fijn dat het nu bijna dicht is en je van de pijn afbent. . Je mandjes en Dear Jane blokken zijn erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk als het weer de goede kant opgaat . dat gaan de mandjes ook bij jouw en d dj oh wat mooi weer .
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je ontslag, super joh, nu gaat het lopen hopelijk ook zonder pijn! Je mandjes vind ik echt zo mooi van kleur! Met Jane schiet je ook goed op joh! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou gefeliciteerd dan maar met je ontslag :-) Super bericht toch!!

    Wat een mooie scrappy mandjesquilt ben je aan het maken. Veel rozenstofjes zie ik, LEUK!

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik schrok al, toen ik je aankondiging las, maar gelukkig een fijn ontslag. Mooie mandjes!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat dat je een nare periode kunt afsluiten!
    Je blokjes zijn super!
    Groeten, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie mandjes. Je DJ blokken zijn ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen