vrijdag 9 november 2012

en weer 7 klaar.

Wat is het toch een leuk werk de Dear Jane.
Heb weer 7 blokjes klaar dus kan nu rij 3 aan elkaar zetten.

 
Ik had ze klaar liggen om te maken als ik geopereerd zou worden, maar ja ze riepen steeds om inelkaar gezet te worden.
Nu maar rij 4 voor bereiden en in vlopjes stoppen.

Deze week waren de dames hier weer van de Dear Jane Bee, was weer super gezellig.
Annelies http://kreannetief.blogspot.nl/ was met de 6 puntige ster bezig.
En ja hoor, had ze al vaak gezien maar wilde er nog niet aan beginnen.
Maar ben voor de bijl gegaan pfffff, allemaal Annelies haar schuld

 
Had nog leuke paarse stofjes liggen denk dat ik hier maar sterretjes van ga maken.
Maar heb ook nog een ander mooi pakketje liggen zouden de sterretjes ook leuk van zijn.


Dit weekend maar eens bedenken welke het gaat worden.

Vandaag beetje veel last van mijn pootje dus verplicht op mijn hobby kamer ( o wat erggggg)
en stofjes uitzoeken voor de nieuwe blokjes van rij 4.

Wens iedereen een heel fijn en vooral creatief weekend toe

5 opmerkingen:

  1. Prachtiger blokjes heb je weer, wat ben je goed bezig! En wat een leuke sterretjes. Sterkte met je voet, gelukkig kun je zitten met onze fijne hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blokken en mooie sterren !
    Even voor de duidelijkheid, ik ben niet de Annelies die je ertoe heeft aangezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige sterretjes heb je gemaakt! Ik zie ze steeds vaker voorbij komen. Kun je me misschien zeggen waar je het patroontje ervan kunt vinden? Ik zou ook wel eens eentje uit willen proberen.
    Vriendelijk groet,
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je sjaantjes blokjes zien erg mooi uit en je zes puntige ster mag er ook zijn hoor, vind je het erg dat je voor de bijl bent gegaan, ha, ha, ha. Nee toch.

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen